شرکت سایمان تک در نمایشگاه CeBit که از 21 تا 25 خرداد ماه در شهر هانوفر آلمان برگزار شد به عنوان غرفه گذار حضور داشته است. این رویداد، بزرگ ترین نمایشگاه صنعت کامپیوتر و فناوری اطلاعات جهان است که همه ساله با حضور مهم ترین بازیگران بین المللی و نمایش آخرین دستاوردهای این صنعت برگزار می گردد. 

در این نمایشگاه به نمایندگی از ایران، در مجموع هشت شرکت دانش بنیان در پاویون تدارک دیده شده با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی حضور داشتند که از این بین سایمان تک، تنها شرکت فعال حوزه اینترنت اشیا به شمار می رفت. 

نمایندگان بیش از 60 شرکت از 25 کشور جهان از غرفه این شرکت بازدید کردند و موضوعات مطروحه از پتانسیل بالای صنعت اینترنت اشیا در کاربری های متفاوت و رشد پرشتاب این تکنولوژی در سالیان پیش رو حکایت دارد. همچنین با توجه به امکان ارائه قیمتهای رقابتی در سطح کیفی مناسب توسط این شرکت فرصت های صادرات غیرمستقیم در بسیاری از کشورها قابل پیگیری است. 

لازم به توضیح است شرکتهایی نظیر IBM، HP، Huawei بخش عمده ای از سالنهای نمایش خود را به معرفی پلتفرم های اینترنت اشیا و دستاوردهای خود در کاربری های مختلف اختصاص داده بودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *