شرکت سایمان تک در نمایشگاه باکوتل که از 13 تا 16 آذر ماه در شهر باکو آدربایجان برگزار شد به عنوان غرفه گذار حضور داشته است. این رویداد، از مهم ترین و رو به رشد ترین نمایشگاه های صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه است که همه ساله با حضور مهم ترین بازیگران بین المللی و منطقه ای و نمایش دستاوردهای این صنعت برگزار می گردد. 

در این نمایشگاه به نمایندگی از ایران، در مجموع 13 شرکت دانش بنیان در پاویون تدارک دیده شده با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند که از این بین سایمان تک، تنها شرکت فعال حوزه اینترنت اشیا به شمار می رفت. 

آقای مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و آقای دکتر امیر ناظمی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات ایران به همراه هیئت همراه از غرفه این شرکت بازدید نمودند و طی جلسه ای کوتاه در جریان آخرین پیشرفتهای این شرکت قرار گرفتند. همچنین سفیر محترم ايران در آذربايجان و معاون اقتصادی ايشان طی جلسه ای در جريان فعالیتهای سايمان تک قرار گرفتند و در جهت پیگیری جلسات دو جانبه با مديران شرکت آب آذربايجان و همچنین مديران asan xedmat اقداماتی انجام شد.

در میان بازديد های انجام گرفته، حدود 25 بازديد مهم از حدود کشورهای آذربايجان، ترکیه، روسیه و ايران قابل توجه بودند. از بین اين بازديدها، بازديدهای مربوط به نهادهای دولتی مرتبط با فناوری آذربايجان (سازمان انرژی های نو و بنیاد حیدر علیف و همچنین شرکتهای Azersu و Azeriqaz )و همچنین اپراتورهای مخابراتی آذربايجان از جمله azerconnect و همچنین شرکتهای Havelsen ترکیه قابل
توجه بودند و پتانسیل بسیار بالایی در توسعه همکاری داشتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *